Evet bende yasadim hatta 7+5 te yine yaşadım sonraki gün doktor kontrolüm vardi o gün biraz daha fazla gördüm korktum bayağı ama korkulacak bisey olmadığını bu haftalarda yerlesme kanamalarının olabilecegini soyledi her ihtimale karşı progestan verdi . Kahverengi lekelenmeye sancı eşlik etmedikce bi sıkıntı yokmuş