Görünseniz daha iyi olur benimde ilk günden beri kahverengi lekelenme vardı progesteron kullandım 12.haftada bıraktırdı. Kanamam yoktu kese etrafında kanama görünüyordu düşük riskine karşı kullandım iyi geldi çok şükür şuan 19.haftaya girdik arada yine oluyor ama artık sorun olmadığını söyledi doktorumuz 🌼