Btlabk Serencihannn spinal sezaryan mı oluyor benim ailem muglada 32 haftalığım muglaya gelicem dogum yapmaya ebeler falan nasıl bilginiz var mı ? Normal dogum istiyorum yorumları okudum da herkes ebeler kötü devlet hastanesi kötü demiş doktorunuzdan memnunmuydunuz ?
Serencihannn Btlabk ben birinci sezeryan olduğu için sezeryan yaptım, normal doğum için bilgim yk ama kadın doğum servisinde 2 kişi yatıyorsun odada, hemşire ebe onlar iiylerdi bir skınıtı görmedim ama normal doğum bölümü ayrı orayı bilmyrm