Kızlar normal doğum esnasında ıkınırken gaz kaçırma yada kaka yapma gibi durumlar olabiliyormuş
Ben normal doğum isteyen biriyim ama böyle durum yaşarsam utancımdan yerin dibine girerim ve bu utancı yaşamamak için kesin ıkınanamda 😂
Böyle durumlar başına gelen var mı ? O an nasıl oluyo ebe yada doktorun tavrı nasıl oluyo
Doğum yaklaştıkça stres olmaya başladım 33+2 deyim