AsELinAnneSi__ dilaraRecep kız ben 36 yla öğrendim 😂😂 hayırlı olsun takip ettir düzenli artisa göre yol alırsın 🐣
Deletedmom_50 myangelson aynen öyle canım hamile 5 felsn olsa sınırda denir ama o şekil olur mu hiç tabiki
Ustunneliff Ruya_50 25 nisanda gittiğimde(ilk kadın doğum kontrolüm)keseye göre 3 buçuk haftalık hamile olduğumu söyledi 9 mayısta kontrole gittim ve kalp atışını duyduk 6+2 haftalık olduğunu söyledi
Sukran2022 Ya bu doktorlar ne kadar ruh hastası ya 243 sınır ne ya nerde okumuş bu doktor bence sen kesin hamilesin ve zaten için rahat etmiyorsa hastaneye git tekrar kan ver ama hamilesin hayırlı olsun canım benim 😘
Kullanici4141 dilaraRecep bu sağlık ocağı doktorlarının derdi ne ya bana da 150 değerle hamile diyemem sana demişti şuan 11 haftalığım gerçekten ne yaşıyorlar bilmiyorum
tazeanne___ dilaraRecep yükselir canım Allah’ın izniyle sen içini ferah tut iki gün sonra testi tekrarla iki katına şıkmış olucak dualarım seninle ♥️🙏🏻
alisko dilaraRecep hamilesiniz o zaman :) çünkü bat yeni gelmiş ve değeriniz iyi. ben beklenen adet tarihimden 3 gün sonra 94 ile öğrenmiştim gebeliğimi
dilaraRecep AslanMerak cnm sağlık ocağında verdim kan testi e nabızda görünmüyor haylA doktor söledi rakamı
Seyma-10 Evet hamilesin nasıl var diyememiş ben 43 le öğrendim hamile olduğumu yeni oluşmaya başlamış demişti sağlık ocağında ki ebe