Nur92 şeker yüklemesi yaptırmadınız fakat 10 günde bir açlık tokluk şekeri baktırmayınız gerekirdi.
Ben öyle yaptım en azından.
Ona rağmen geçen hafta tokluk 147 çıkınca doktorum sıkı diyet yap bu hafta dedi. Yarın yine açlık tokluk bakılacak.
Allah korusun gebelik zehirlenmesi anne karnında bebek ölümleri olabiliyormuş. Benim 36. Haftam, ona rağmen çok tedirgin oldum. Sizde muhakkak yarın bi endokrin uzmanına ya da kendi doktorunuza görünün.