Elif3333 Kızlar dualarınıza ihtiyacım var. Dün kan vermiştim 12 gün gecikmeli olarak 2040 gibi bi rakam çıkmıştı yarın doktor randevum var umarım keseyi görürüm. Sizce değer nasil ?
Kocburcuu Elif3333 Değeriniz gayet güzel 🥰 kese gözükür artık vajinal bakabılır doktor ama .. saglıkla gelsın gözünz aydın
63_Emine Elif3333 hamilesin canım tebrikler ama ultrason da kese görünmez değerin 5000 olduğunda görünür yani bu değerin ikiye katlanirsa 4 gün sonra görünür inşallah canım bende de öyle olmuştu
AsELinAnneSi__ Elif3333 bence normal keseyi 3000 civarı görüyorlar bizde geç döllenme olmuş iki hafta geciktigim halde 36 civarındaydı değerim hayırlısı olsun sağlıkla gelsin🐣
Elif3333 Yazmelegi_ evet evet takip ettim ama kafamı karıştıran bisey oldu. Bi 2 kat artarken bi 3 3.5 kar arttı. 2nin altına hiç düşmedi ama umarım kötü değildir bu
Elif3333 63_Emine 2 kat artarsa yarın 4200 e yakın olacak sanırım umarım görürüm 🥰 psikolojim bozuldu kan takibi yapmaktan 🙈🙈
Yazmelegi_ Elif3333 %60 arttığı sürece sıkıntı yok 🌸 ha belki yarınn gittiğiniz de keseyi göredebilirsiniz görmeyedebilirsiniz
Elif3333 Yazmelegi_ inşallah çok çok teşekkür ediyorum 💞💞💞 yarın gittiğimde ortalama 2 kat artarsa 4200 gibi olması lazım
AsELinAnneSi__ Elif3333 çok güzel bir duygu rabbim sağ salim buyuyup kucağına almayı nasip etsin benim ilk bebeğim çok ayrı duygular yaşıyorum her hafta büyüdüğünü gördükçe 🙊🐣
AsELinAnneSi__ Ruya_50 yok canım takip ettik betayi bir iki kez normal artış dedi 6.haftada gördü beta vermedim ama yaklaşık 3000 civarına denk geliyordu 7+5 de kalp sesini duydum değerim düşüktü ama bebek normal gününe yetişti şuanda
AsELinAnneSi__ Ruya_50 yok canım son adetimle uyumlu değildi bebeğim geç döllenme olmuş beta 921 gördükten iki hafta sonra gittim doktor 6 hafta uyumlu kesen demişti bebeğim uyumlu değildi sat a