[silindi] bence size öyle denk gelmiş. Ben şehire takipliyim efsane memnunum. Bakmadıkları şey kalmıyor. Harika ilgileniyorlar. Ali alhan a gidiyorum çok memnunum. Hem samimi hem uzun uzun bakıyor söylüyor falan. Hatta kızımı da çocuk doktoruna götürdüm, öksürüyor diye henen röntgen falan istedi, normalde hemen öksürük ilacı verirlerdi, baya baya incelediler