BEAUTY28 Raziye_artrk ooff ben 2 gebeligimde yedim yani 1 2 aya kadar yiyiyordum. Inan butun kollarim alelrji gerdi ayaklarim o gundenbugune sismeye hasladi . Cok cok acili yiyordum c9k.kasko yiemzdim
AsELinAnneSi__ Raziye_artrk bende 12 haftalık hamileyim mide sıkıntım yok yanma olarak canım çektikçe aşırıya kaçmadan tüketiyorum
Prllesra Ben 10 haftalık hamileyim çok yedim bana bi şey olmadı sadece hafif reflü yaptı ama önce doktora danışın🙏🏻 ben danışmadan yedim 🤷🏻♀️ canım çekti 😅
Kediler Kavonoz kavonoz acı biber turşusu yedim. Hatta bir yerden sonra eşim her gün almaktan sıkılıp fazla fazla almıştı, stok yapmıştık. Yaklaşık 1 ay böyle bol bol yedikten sonra zamanla isteğim köreldi ve bıraktım. Bir sıkıntısı olmadı çok şükür
Nurr_22_22 Raziye_artrk arada yedim bende hatta kontrolün olduğu gün yedim kızım suratını eksitmis bir güzel😁