Son adet tarihim 18 Nisan. Ama betam 2 gün once 12,14 dünde 25 çıktı. Doktor 10 gün sonra gel keseyi görürüz şuan çok yeni duruyor ama gününü yakalar 10 günde dedi. Ama bu gün sabahtan beri inanılmaz bulantım var. Önceki iki gebeliğimde 7,8. Haftalarda başlamıştı bulantılarım ama bu gün sabahtan beri afedersiniz 3 defa istifra ettim. Bu zamanlarda bulantısı başlayan oldumu, ne kadar sürüyor?