Burcu_clskn 1 hafta önce normal doğum yaptım orda çok memnun kaldım zaten tavsiye üzerine orayı tercih ettim Doktor muayene ettikten sonra açılman varsa nste de sancı çıkıyorsa direkt yatışını yapılıyor kendi odana alıyorlar doğumun başlayana kadar o odada sancı çekiyorsun yanında refakatçın var doğumun başladığı zaman refakatçını dışarı alıyorlar doğum süresince benimle konuşmaları yardımcı olmaları ve bebeği beklediğimden daha temiz vermeleri çok hoşuma gitmişti
doğumdan 5 saat sonra da servise çıkarttılar beni