Merhaba hanımlar benim dokdorum özelde ve kendisinden çok memnunum çok güveniyorum ama özellerin muayene ücreti bile her ay karsilanacak gbi degil. 1 oglum var ondada cok zor bir hamilelik gecirmeme rağmen dokdorum sayesinde her konuda icim rahatti. Simdi devlettede bitane dokdora gittim onunda ilgi ve alakasi güzel ama kendisine randevu bulmak imkansiz kontrol gnlerim geciyo ona rağmen bulamiyorum süreklide dokdor degistrmek istemiyorum. Sizin sürecler nasil devlete gidenler hep ayni dokdora randevu bulabiliyomu?. Özel beni zorluyo maddi anlamda ama git.ekten baskada carem kalmiyo. Burada doğum ücreti 8 bin buda beni çok aşıyo yani oğlum var onun ihtiyaclari borclar falan derkn 1 gece icin cok geliyo. Devletede sürekli gitmeyip sadece doğuma gidebiliyomuyuz sabit bir dokdorumuz yokken bilmiyorum. Büyük ihtimalle yine sezeryan olacak benim saglk sorunlarim sebebiyle ama her iki tarafida bilgisi olanlar yazabilir mi?