Kızlar 2 gündür afedersiniz sürekli büyük tuvalete çıkıyorum ama sürekli bugünde geceden beri karnımdan guruldama sesleri ve ishal var gaz sancısı eşliğinde Çok utanarak yazıyorum ama ilk hamileliğim belirtilere dair hiç bişey bilmiyorum Yürürken çok zorlanmaya başladım batmaya başladı artık nette ishalin doğum belirtisi olduğunu yazan çok kişi var sizlerde de oldu mu doğum yapan arkadaşlar Bu arada 36 haftalığız ama bebeğim 2 hafta önde gidiyor bu da bir etken olabilir mi?