Ay şöyle ayırt edersin böyle ayırt edersin diyordu herkes bebeğimin sadece sertleştiğini hissediyordum en ufak bir ağrı yoktu meğer o sertleşmeler düzenli sancıymış 100 e kadar 2 dakikada bir sancım çıktı 36+4 te. 2 cm de açıklık. Dün gece zar zor hastanede kontrol altına aldılar şimdi evdeyim ama her an doğum başlayabilir. Sertleşme olsun acı batma ne olursa olsun düzenli mi onu takip edin lütfen. Öldüm öldüm dirildim dün bebeğim erkenden gelecek diye.