bebis_anne1 Merhaba anneler 32+2 haftalığım. Bebeğim her gün 1-2 dk hıçkırıyor. Sizlerde yaşayan oldu mu normal mı ?
EbrKzlky bebis_anne1 Benim oğlum hergün hıçkırıyordu yaa özellikle aksamları 😂 doğdu 40lığı çıkana kadar da çok hıçkırıyodu 😂 çok normal..
bebis_anne1 EbrKzlky sevindim ya benimde bir haftadır olmaya başladı doktora gitmemede daha var . Teşekkür ederim 🙏
1asel-duru 29 haftalıgim iki haftadır hemen hemen her gün hıçkırık tutuyo bazen günde iki kere falan oluyo baya da uzun sürüyor pıt pıt pıt atıyor icimde 😁kalkıp geziyorum ama oturunca yine başlıyor
Aysehibas 1asel-duru o içerideki kalp atışı gibi olan şey hıçkırıkmiymis 35 haftalık oldum şimdi ogreniyom 🙈🙈😂🤣
Skrblt Hıçkırması iyi bir şey. Bebek solunum egzersizleri yapmaya başlayınca amniyon sıvısı yutuyor ve bu yüzden sıvıyı atmak için hıçkıyor diye okumuştum.