Kızlar benim ilk hamileliğim cok rahat geçti sancım bile olmadı mecbur sezeryan oldum ama bu hamileligimde daha 6+4 karnım şiş gece dönemiyorum heryerim ağrıyo hapşırıyorum altıma kaçırıyorum migde bulantısı kusma anlayacagınız bitmiş haldeyim kızıma zor yemek hazırlıyorum aynı durumda olan var mı ?