BeycanNazlstgl Yarın sabah 8de sezeryana giricem nasipse🙏🏻 El ve ayak tırnaklarında morarma olursa görebilmek için oje istemiyorlar diye duydum ama doktor böyle birşey söylemedi🤷🏼♀️ Bilgisi olan var mı acaba? Silipte mi gitsem🤔
Hafizeipek BeycanNazlstgl evet canım her türlü ameliyatta oje yasak çünkü ilk tırnaklar morarir vücudun oksijensiz kalınca
BeycanNazlstgl Alyatospik makyaja birşey demiyorlar ama ojeye dediklerini duydum makyaj çok ağır zaten yapılmaz hafif renkte insana moral verir☺️
kaplanfatma AaAaa😊bende salı günü doğuma giricem inşallah .en azından göz makyajı yaparım diyodum ama kararsız kaldım yorumları görünce😊oje konusunda da hiç bilgim yok malesef