anneoluyoruuumm16 çok iyi yapmışsınız, indirime ne giriyorsa kıyafet harici almaya başlayın derim. 12 haftalıkken falan aileler beşik, bebek arabası vs almışlardı. İndirime girmişti, sonrasında yavaş yavaş almaya başladık herşeyi, kendi ihtiyaçlarınızı da almanızda fayda var. 32 haftalık olduk hala eksiklerim var al al bitmiyor. Aldıklarınızın da cinsiyetle ilgisi yok