Ceysey Ben daha bekarken cildimde çatlaklar vardı. Kilomda çok oynama olmamasına rağmen Biraz genetik biraz da ciltle alakalı bi durum sanırım. Ailedeki kadınların çoğunda evlilik öncesinden çatlaklar varmış. Cildiyle doktoruna falan da gitmiştim yapacak bir şey yok demişti. Sanırım doğumdan sonra iyice aratacak hoş daha ne kadar artabilir bilmiyorum ama 😅 insan mecburen aşılıyor çatlaklara 🤷🏻♀️
Ceysey DilarAsel 🙈 Hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün o zaman canım ☺️ Ben yeni yeni keşfettim de buraları 😅
ilkayksck DilarAsel ne kullanıyordun canım ben 15 inci haftaya girmek üzereyim başlasammı bişeylere bilemıyorum 😒
DilarAsel ilkayksck ne bulursam onu 😁 özellikle badem yağı evet tüylendiriyor ama gerçekten çatlamaya önledi.
busranuryildiz1emr Benimde karnımda hiçbir şey yok şuanlık ☺️ Ama göğüsleriiiimmmmm çatladılar hep :( 29+4 oldum inşallah daha çatlamaz ne yapıcaz bu göğüsleri var mıdır Doğumdan sonra bi çaresi kızlar ☺️☺️
DilarAsel busranuryildiz1emr ben doğurdum hala daha duruyorlar doğurunca dedim ki kızımın bende bıraktığı en güzel izler boşuna takılmışım 😁😁😍