Aydemir Bende öyle 6. Ayına girmiştim yağlar kremler nemlendiriciler hep sürerdim. Sonra bi baktım iki ufak çizgi. Şimdi 8. Ayıma giriyorum iyice arttı. Çatlayacak olan karın çatlıyor vallahi ne yapsan çözüm değil.🙄
DilarAsel Sunayaz kiminin hemen başlıyormuş ben de şuan 32+2 bugünoldu sanırım yada ben yeni fark ettim
Akdasd Bi arkadaşım vazelin sürmüş sürekli hiç çatlak olmadı dedi bende sürüyorum her gün olmasa da bakalım
Oznr DilarAsel karnimda bisey yok ama bacaklarimda kipkirmizi bana bakiyorlar 😊artik catlamaz herhalde
Zeynepali DilarAsel valla aynen bnde ole oldum kirmizi kirmizi olusmus karnimda baya da derin goguslerimin alt tarafindada var cok üzüldüm ama bebisim saglikli olsun yeter napim sonucta kapali bir bayanim esim de anlayisli keske catlamasak ama napalim
DilarAsel Akdasd ben 12. Hafta da başladım sadece kenarda vardı çatlak 2 3 gün sürmedim şuan çatlamışım
Ebalp DilarAsel krem ise yaradimi ondan mi baslarda catlamadiniz surmediginiz zaman catladiniz sanirim kremin adi ne bu arada
DilarAsel Ebalp yaradı sanırım ki hiç çatlamadım sürmediğim zamanlar da çatladım sanırım ki 🤔 ne bulursam sürdüm losyon krem badem yağı çok kullandım ama tüylenme yaptı sonra hep krem sürdüm nivea özellikle
Cans50 Lierac mı kullanıyorsunuz?Krem olarak ne kullanıyorsunuz ?Hindistan cevizi yağı kulanıyor musunuz?
DilarAsel Cans50 ne bulursam nemlendirecek kullandım özellikle nıvea kullandım. Badem yağı kullandım oda çok tüylenme yaptı