Rabia4669 Merhaba arkadaşlar doğumuma normalde 15 gün kaldı ama bebeğim gelişmiyor diye erken alacaklar pazartesi suni sancıyla deneyeceğiz inşallah sağ Salim bebeğim doğar. Aranızda suni sancı ile doğum yapan var mı biraz korkuyorum 🥹
_Ceyda_ 25 haftalık karnımda kalbi durmuştu. O zaman suni sancı ile doğum yapmıştım. Şimdi tekrar hamileyim 33+5günlük. Hedefimiz şuan 38. Hafta ve o zaman da bir aksilik çıkmaz ise normal doğum yapıcam suni ile