berfintkn benim doktor günde 1 fincana izin verdi sormadan söyledi zaten. Ama ben günde çorba kasesi gibi fincanla 4-5 tane sade içtiğim için kesmiyor. 2-3 gün hiç içmeyip 2 küçük fincan kadar içiyorum diğer türlü küçücük şey 1 yudumda bitiyor içmenin anlamı kalmıyor.ço içmenin zararlı olmasının nedeni de içinde kafein olduğundan anksiyete ve kaygı bozukluğu falan yarattığından normalde de öyle içmemiz gerek zaten de işte alışkanlık