Handecali yerleşme kanaması olabilir bu haftalarda odur belki ve bence pregastanı kullanmalısınız kullanan biri olarak söylüyorum çok yararı var bebeğin ve kesenin tutunmasında zararını görmezsiniz zaten bir kadın Doğum uzmanına göründükten sonra da ona göre davranırsın