Cicek1 Kızlar bugün adet günüm daha olmadım daha öncede sürekli yaptım ama hiç testte çıkmadı kuruma çizgisi de olmadı yarım saat önce yaptım çizgi görmeyince bıraktım kenara arkadaş gelince unuttum baktım lavaboda kalmıştı sizce var mıdır
Cicek1 Damlakahriman valla canım daha önce yaptıklarımda hiç olmadı böyle bunu görünce şaşırdım yarım saat sonra çıktı canım
Cicek1 alisko valla canım sabah ilk idrarla yapayım yarın eğer olmazsam adet bugün enfeksiyon kaptım diye doktora gittim bugün antibiyotik yazdı kullanmadan bakayım dedim ondan daha önce yaptım hiç çıkmadı bugün yumurtlamanın 12.günü bugün
Cicek1 adatuna yarın ilk idrarla yapayım o zaman canım teşekkür ederim daha önce baktım hiç olmadı eski yapmış olduğum testlerde de görmedim kaç gün oldu hala kuruma çizgisi yoktu bugünde adet günüm yumurtlamanın üzerinden 12 gün geçti ilaç kullanacaktım yine yapim dedim inşallah vardır
adatuna Cicek1 ilk idrara gerek yok bu testte hemen alıp yapabilirsiniz, yumurtlamadan 12 gün geçtiyse kesin çıkar varsa