Ben elbise, etek giyiyorum pantolonlar olmuyor hamile taytınıda aldım ama tee göğüsümün üstüne kadar çıkıyor sanırım daha onu kullanmama var. Yağmurlar yağıyor havalar soğuk elbiseleri ince çorapla giyiyorum ama eteklerim kışlık kalın renkli çoraplarla giyiyorum çoğu elbise zaten hamilelikte oluyor. Hamile pantolonu falan almayı düşünmüyorum açıkçası zaten herşey ateş pahası olmuş her gün işe gidiyoruz bir tane alsam yetmez yaz geliyor zaten en iyisi elbiseler trendyolda da uygun fiyatlı elbiselerin çoğu oluyor ordan bak bence