Kizlar ben 1 ay içinde 2 kez grip oldum ondan sonra doktorumun önerisiyle iladin burun damlasi aldım. Ve ben belki 1.5 aydır kullanıyorum çünkü nefes alamıyorum burnumun tıkanıklığı geçmedi hastalığım geçti ama tıkanıklık kaldı bende kullanmazsam nefes alamıyorum boğuluyorum sanki bugün doktorumun bırakmam gerektiğini bağımlılık yaptigini söyledi ama ben bırakamıyorum nefes alamıyorum ya napicam akıl verin