Mormenekse26 Kızlar haftaya Perşembe nasipse yatış dedi doktor. 25 Mayıs. Normal doğum olucak aksilik olmazsa. Bugün hastaneye gittik ama sancı çıkmadı nst de. Doktor. Gününü geçirmeyiz dedi haftaya yatış dedi
dilos011 Mormenekse26 26 Mayıs Cuma bizimki de sezeryen olacağım 2. Gebeliğim sağlıcakla alalım kucağımıza 🥰
Mormenekse26 Gulsen20 bizim doktor gününü gecirmicem dedi ama bakalım nolcak ya. Çocuğun kilosu da 3400 olmuş
Gulsen20 Mormenekse26 banada 40+6 bekeleyelim dediler gelmese Suni sanci vericez dedi. Hem benim idrar testimde lökosit degerim çok çikiyor belki daha erken veilir yatış bilmiyorum yarin beli olucak
Gulsen20 Mormenekse26 rusyada ultrason sık sık yapılmıyor Canim en son 16 marta oldum 31 haftalik 2 kiloydu nstye çok giriyorum doktorum 17 mayısı Atlatırsa 3500 atlar dedi kiloda ilk dogmun oldugu içinde sana zor olur dedi yemegni azalt istersen