Fgbebek-1
benimde yüksekti üç gün diyetle devam ettim
kosarak gidip bana insülin yazın bu şekilde daha cok zararı var dedim beklemeden
yazdılar
hiç zor değil iğne gözle bile zor görülür derecede küçük ben bacaktan vuruyorum elim oyle daha rahat ediyo
hissetmiyosunuz bile kaşınırken daha cok acı var öyle söyliyeyim