Arkadaşlar merhaba. Ben tek gebelik kaybımdan sonra genetik test yaptırdım ve bir gen homozigot çıktı. Aile dostumuz bir doktor coraspin önerdi ama sonuçlara bakan Hematoloji doktoru çok üzerinde durmadı açıkçası. Gebelikle ilgili olan olmayan çok fazla olumsuz tecrübeye denk geldim ve artık gerçekten kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Bu durumu yaşayan ve sonrasında sorunsuz ilerleyen var mı aranızda? Yani artık oram pıhtılaşıyo mu buramda bi şey mi oldu, ya ilerde bilmemne yaşarsam diye düşünmekten günlük hayatıma verimli devam edemiyorum. Ankarada yaşıyorum doktor vs önerilerinize de açığım şimdiden teşekkürler ❤️