dml33 hayatim devlet vermiyo özele giderknde yanindaki sekreter aciyodu doktora yine zor ulaşıyordum ozel muayenehaneye gidiyorm var numarası hic aramdm daha ins arama geregimde olmaz
deletedmom6295 hayatim devlette vermiyorlar ama özelde genelde veriliyor. ilk muayenede vermişti benim doktorum
Englishteacher Özele gidiyorum doktorum vermedi biz de istemedik açıkçası bi durum olduğumda hastane ulaşıyor zaten ama belki son haftalar isterim bilmiyorum. Ben öğretmenim ve velilere telefon numaramı vermek istemesem de vermek durumunda kalıyorum sağolsunlar sabah akşam haftasonu haftaiçi demeden sürekli arıyorlar empati yaptığımdan olsa gerek isteyemedim doktorumdan numara 🙈
hayatim Gizem51 bende devlete gidiyorum ama surekli gittigim doktoruma randevu alamiyorum bilmiyorum bunun icin nrl yapmaliyim
Gizem51 hayatim ben sabah erken gidiyorum yada calisan arkadaslar aliyor.dr arkadas ortamında karsilastik kendi verdi
aysess Bende ozele gidiyorum özel capa, doktor vermedi bende istemedim . Zaten veriyorsa herkese veriyordir, standart şekilde diye .
Esramin Bende özele gidiyorum,Var numarası benim şikayetim olduğunda arıyorum,olmasa Bile 4günde bir kendi arıyor bir sıkıntı var mı şu belirtileri yaşayacaksın korkma yemene dikkat et diye çok ilgili bir doktor ben çok memnunum Herşey doktorda bitiyor kızlar 😘 mutlu hamilelikler ❤️❤️❤️