Kızlar tıpa gıdıyorum ama cok gereksız seylere takılıyorlar aklım karısıyor egıtım arastırma ya gidiyodum tekrar oraya gıtmek istiyorum ama tıp fakultesınde de rahım agzı kısalıgı ıcın fıtıl verdı her hafta cagırıyor egıtıme gıtsem aynı sekılde onlar da anlar mı bı sorun cıkar mı sizce