Sekiz haftalık gebeyim herhangi bir anormal durumum yok bebek sağlıklı ama çok endişelerim var tiroit çıktı demir eksikliğim çıktı kan değerlerin pek iyi çıkmadı bir de cinsiyet kafama çok takılıyor erkek istiyorum ama tabi hayırlısı sizin de bu dönemde oldu mu böyle endişeleriniz 😑