Edaannuur Kızlar çok önemli mi yaptınız mı ? Ben şimdi randevu bulamıyorum. Bir sıkıntı olur mu? Doktor çok aman aman demiyorum dedi ama yaparsan iyi olur dedi sizce ?
Daisy0000 Edaannuur Kesinlikle yaptırılması taraftarıyım, Allah korusun bir problem varsa belki önlem alınabilir
babymomy_ Kesinlikle çok önemli detaylı ultrason. Doktor nasıl böyle demis anlamadım. Bende özel hastaneden randevu aldım . Kesinlikle her hamilenin yaptırması lazım
ZeynepAsyaAnnesi 234Seda devlette mi takiplisiniz Doktorunuza sorun isterseniz devletteki perinatoloji doktoruna yonlerndiriyor o doktordan randevu al diye
234Seda ZeynepAsyaAnnesi 3 gün önce muayeneye gittim devlete söyledim perinatoloji bölümünden sistemden açmanız gerekiyor. Doktor yok öyle bşey kendin alıcaksın interlite polikliniğinden alcaksn randevu dedi ama
Snmkrby1_ Şehir Hastanesinde üçlü testim kaybolmuştu ardından detaylı ultrason günüm geldi doktorum özelden doktor tavsiyesi yapıp mutlaka yaptırmam gerektiğini söyledi cidden önemli bir ayrıntı hamilelikte en azından ben öyle düşünüyorum