bebeksu0 kızlar merhaba şuan 5+3 deyim cumartesi doktora gidicem kasıktan normal ultrason ile kese görünürmü ? vajinal muayeneye gerek olurmu tecrübesi olanlar bilgi verebilirmi 👼🏻
Mmgndz Karından görür muhtemelen biraz ultrason aleti ile ilgili. Göremezse vajinal bakalım diyebilir.
Esram_lina bebeksu0 olmaz canım benim 5 haftada kese göründü ama içi görünmedi vajinal bakmasını istemedim sonra zararsız olduğunu anlayınca 7 hafta da bajinal baktık ve bebeği de gördük kalp atışını da duyduk
birkucukumut0811_ bebeksu0 Adet tarihime ve uygulamaya göre 5+1 canım sağlık ocağındaki doktorum bir hafta sonra git dedi ultrasona insllah ikimizinde sağlıkla ilerler 🤲💜
Mmgndz Riskli gebelik olarak başladık ilk haftalar hep vajinal baktı hiçbir zararı olmadığını söyledi. Çok daha net ve erken görüyor herşeyi