Canım hemen dr a gitmelisin bende o haftalardayken kahverengi akıntım geldi sürüntü şeklinde dikkate almadım yerleşme kanamasıdır diye iki üç gün sonra daha çok gelmeye başladı progestan iğneye başlattı doktorum hemen 1 hafta kullandım geçti çok şükür hemen dr a git bence