Kızlar aşırı yardıma ihtiyacım var . Ben direksiyon sınavında aşırı stres yaptığım için ikidir kalıyorum pazar 3. Sınavım var hocam sakinleştirici al dedi ama bitkiseller varmış ? Bu konu hakkında bilginiz var mı ? İlaç kullanmak istemem ama bir tane den birşey olur mu acaba. Yada sakinleştirici yerine geçen çay vb şeyler biliyor musunuz? . Devlete gittiğim için şuan doktora gidip sorma şansım yok