Hamalp Erbasc bende 27+4um idrarın çok tutunca ağrıyor onun dışında ağrım yok. Böbrek agriniz mi var acaba
Erbasc Hamalp idrar tutmuyorum genelde elimden geldiği kadar 3 lt su içiyorum günlük ama neyden kaynaklı bilmiyorum 🤷🏼♀️