Çarşamba günü kan verdim dün de sonucumu aldim kızlar 538 değer 💜 sağlık ocağındaki doktorum bir hafta sonra kadın doğuma randevu al dedi ultrasonla bakılmasını söyledi daha küçük dedi gozukmezse endişelenme dedi 7 8 haftaya kadar yolu var dedi eğer kese gözükür bebek gozukmezse yine endişelenme dedi onun da 10 haftaya kadar yolu var dedi 💜 diğer postum da bahsetmiştim kızlar bir düşüğüm var bol bol dualarınızı bekliyorum güzeller anneler 🥰 insllah sağlıkla ilerleriz 🤲 Rabbım isteyen bekleyen herkese de nasip etsin insllah 🤲💜