Fndbhdr Kızlar merhaba açlık şekerim 98 tokluk şekerim 116 cıktı salı günü doktor randevum var ama merak ediyorum değerlerim normal mi sizce şeker yüklemesine gerek duyar mı doktor. Deneyimli afkadaşların bilgisine ihtiyacım var 🙏🏻🙏🏻☺️
blackeagle Fndbhdr bu durumu bende merak ediyorum aclik kan sekerim 99 çikti doktoruma henuz gidemedim sakıncalı mı acaba bilenler yazarsa cok iyi olur :)
deletedmom6295 Fndbhdr açlık şekeriniz sınırda 100 ün üstünde insülin başlanıyor. yükleme isteyecektir muhtemelen