[silindi] Kızzlarr fikrinize ihtiyacım var 🤍 Kız bebeğim olacak inşallah Eliz ismini koyacağım ama yanına Mina da olsa mı acaba diye düşündüm 😏 Sizce sadece Eliz mi Eliz Mina mı 🌸 başta iki isme karşı birisiydim ama 🐥