Kızlarr bu zamana kadar hep korkmam odak noktam bebişi görmek olur falan diyordum ama doğuma çok yaklaştım ve korkularım başladııı :((
Cmt 38 haftalık oluyorum yarına randevum var gün alacağım yarın 38 in içinde veya 39 da gün verir heralde bilmiyorum ne zamana verecek ama korkmaya başladımmm
Sizler nasıl yendiniz bu korkunuzuu yada yenebildiniz mii🫣🫣