Kızlar selammm bugün muayene günümdü 36+6 yım. Şeker ve tansiyonum var günde 4 alfamet alıyorum ona ragmen tansiyonum 13/8-14/8 gidiyor şekerden dolayı da bebek büyük 3700 çıktı ultrasonda. Ölçümleri de 2 hafta ileride. Hal böyle olunca dr alalım bunu dedi zaten geçen gelddiğimde de 39u görmeyiz seninle demişti ama bu kadar hızlı beklemiyordum şimdi de tahlil nst felan bakıcam ona göre bugün mü alırız pazartesiyi bekler miyiz karar vericez dedi tabi ben şok. Hangi Pazartesi felan diyorum 😅😅 normal dogum istediğimi biliyor istersen suni ile bi deneyelim dedi ama sonu sezaryene çıkabilir tekrardan ki zaten açılma yok bebek kanalda değil suni işe yaramaz bence 🤷🏻♀️ Nw yapacagımı şaşırdım spinal öneririm dedi doktor biraz korkuyorum sezaryenden. Bunu yaşayan var mı bekleyelim demeli miyim? Pazartesi 37+3 oluyorum