Tubaut ayseeray1 37+1 deyiz benimde geliyor normal sanırım daha erken haftalarda gelenleri okudum burada
Aytengedk ayseeray1 16 haftalıkken siktigimda gelmişti ondan beri de geliyor normal korkulacak birşey değil canım