Kızlar kürtajdan ne zaman sonra gebe kaldınız ben ocakta oldum kalbi durduğu için ozmndan beridir çöm istiyoruz hâlâ kalamadım doktora da gittim hormonlar için bi sıkıntı yok dedi vajinal olrakda baktı bşey demdi bi sorun olmuş olsa derdi ama değilmi kist falan olmıycak mı diye korkmaya başladım artık