10811081bB- herkesin gebelikleri gerçekten çok farklı oluyor. Benim ilk gebeliğimdede doğuma kadar kasık ağrım sancım hiç geçmedi. Benim rahim ağzımın bir kısmı alındığı için hep riskli olarak ilerledi. Eğer doktorun bir sakınca yok diyorsa sorun yoktur. Ama kendini bence çok zorlama ve ayakta çok kalmamaya çalış 🥰