ddilaraas Kızlar doğuma 15-20 gün kaldı şükür sezeryan olucam da cıktıkran sonra nescafe gold ıcın bas ağrısı olmasın denılıyor ya malum havalar ısındı bunu soğuk kahve olarak tüketebılır mıyım acaba? İlla sıcak olarak mı tüketmem gerekıyor
Happy_001 ddilaraas kuzum ben 2de içmedim bas ağırısi falann olmadı genlikle hoşaf tavuk suyu falan içtim sütüm hemen geldi