Bir arkadaşım için soruyorum epeydir gebelik düşünüyorlar bunun için doktora gitmiş adetinin 1.gününe denk gelmiş kontrol günü. Doktoru herşeyin çok iyi sorun yok demiş ve döllenmekte olan bir yumurta var demiş. Adetin 1.günü böyle birşey mümkün mü ne demek istemiş olabilir kafamıza takıldı bilgisi olan yazabilirse seviniriz