Hilal8716 vallahi bende de ayni sorun var, ben gebelik sekeri ile başladım gebeliğe hiç anı düşüşlerim olmazdı 2 defa başıma geldi çok zor oluyor gerçekten. Evinin her odasında kesme şeker bulundur hangi odada hissettin hemen sekeri at ağzına. Ben de temmuzda izne çıkacağım şuan 33. Haftadayim ama annem de Kıbrıs’a onun gelme zamanına tekabül edecek anneme bana yerleş doğuma kadar diyeceğim çünkü hiç güvenemiyor insan bilinç kaybı olursa Allah korusun düşe düşe komaya sokar diye korkuyorum ben