Kızlar bebeğimin beşiğini nereye koyacağıma karar veremiyorum hemen kapı girişinde ben yatıyorum kapı girişine beşik koymanın ne gibi bir zararı var diğer taraf petek ve cam önü olmuş oluyor ve alan daha dar. Kapı girişine konmaz sözleri duyuyorum ama siz bu konuda ne düşünüyorsunuz ?