Klbk25 ödem zaten sıkıntı sen yattığında ödemin yoksa ondan yollamışlardır şimdi ise ödemin var bu zaten başlı başına tehlike tansiyonum bi kez yüksek çıkmış zaten yani tekrar yüksek çıkabilir gün içinde yüz kez de olsa ölç ben 2 ay önce doğurdum gebelik xehirlenmesi geçirdim ödem vardı tansiyonum yüksekti bebeğim kilo almadı zehirlenmeden 38+2 de doğdu 3 kilo eşi ayrıldı suyu bitti o ödemden benim kollarımda sinir sıkışması oldu bide varis çorabı al sadece banyoda çıkar harici sürekli giy